5/7-18

Trots att jag inte va hemma och kunde fira min mans födelsedag så hann jag ändå uppvakta honom genom att ha middagen färdig så de bara va att värma. Två presenter (det tredje fick han för 2 mån sen), blommor, chokladask å tuggummi hade jag ställt på bordet så han såg de när han kom hem. Tuggummit va mest för att han slutat snusa å behöver ha något annat i munnen då snussuget fortfarande är extremt jobbigt😉
 
Ville inte att han skulle känna sig bortglömd på sin dag, bara för att jag hade tackat ja till kväll jobb. Utan honom hade jag aldrig stått här idag. Jag är ingenting utan honom❤️
Det blev lasagne till middag och tyvärr hade vi bara julpresentpapper att slå in presenterna med haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0