6-0 i baken.... :/



Hahaha vilken skönhet jag vet ;)

Nu sitter man vid datan igen efter ett par dagar "ledigt".
De senaste jag har gjort har varit mest jobb, jobb, och åter jobb.
Men även umgåtts med min Störda Sofia :D
Har alltid varit lika kul och underhållande!!! hahaha xD

Igår spelade vi borta match mot Stora Sundby, serieledarna.
Inte så mycket att säga om matchen, förlust med 6-0...
Första halvlek spelade vi inge bra alls och kom inte med så mycket farliga lägen framåt,
förrän de sista 3 minutrarna då vi började "kämpa" eller hur man nu ska säga.
I andra halvlek ägde vi bollen betydligt mer än i första men kom
nästan aldrig fram till något riktigt farligt avslut.
Stora Sundby tryckte på med sitt försvar vilket ledde till att vi stressade alltför mycket, samt
tappade bollar på vår egen planhalva.
Efter matchen fick jag väldigt mycket beröm av Johan, Haage å Lennart :O
Jag gjorde tydligen en grym match trots siffrorna :o
Men jag blev nog mest paffad när motståndarnas tränare kom fram efter matchen (när vi alla hade duschat)
å sa till Haage: "eran målis vca grym i andra halvlek, matchens lirare"
Haage bah: ""här har ni henne" å peka på mig xD
Tränaren bah: " haha oj, kände inte igen dig utan målvaktskläder xD "
hahahaha så himla kul xD
Sen sa den andre : "du va riktigt grym i andra, matchens lirare!!! "
Fett kul å höra :D :D

Men men sitter nu och väntar på att Sofia ska komma :D
Sen blire att jobba till stängning ! :)
Vi hörs!

Puss å kram
                   Zandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0