From my hometown


Lördagskvällen va inte den bästa direkt, eftersom man fick tillbringa den helt själv fram till halv 9 någonting. Men vad ska man göra, det blev abra tv-tittande ändå.
Hela söndagen va det bara att ta det lugnt så att man någon gång kunde bli frisk.
Eller ah, bli bättre. Frisk kände jag mig men innerst inne visste jag att jag inte va i närheten eftersom läkarna inte ens visste vad jag hade för infektioner i kroppen.
Blev att hjälpa till hemma lite grann så där,  kolla Glee- serien, tjocka till sig lite med resten av chipsen å drog sedan iväg på träning, eller ah skulle kolla på första fotbollsträningen efter uppehållet i höstas nu när vi har fått en ny tränare oxå ^^)
Han verka väldigt bra, å vet verkligen vad han vill få ut av laget/träningarna. GRYMT!!
När man väl kom hem va det abra att ta det lugnt å försöka hitta något att ha på sig tills på lördag då jag å mamma ska hänga med jobbet till Globen för att gå på julbord/julgala med massa artister som bland annat Brolle, Dannty, Nicke Borg, Chalotte Perelli, Jessica Andersson och Linda Bengtzing.
Det kommer bli en helt amaying night!! :D
Längtar redan!
Kan säga att det tog hela kvällen att ta reda på galakläder till både mig å mamma, kan nog säga att vi inte kommer ha de vi hade bestämt i slutändan ändå xD
Hahaha brukar jämt sluta med att man tar något annat ändå ! ^^
hahah !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0