Ensamt, tomt å längtan...


Jadu vad ska man skriva...?
Sen mina föräldrar åkte till Öland har jag inte gjort speciellt mkt;
Hela söndagen blev det att bara att sitta hemma och ta det lugnt å titta på tv.
Gick upp vid 2 tiden eller ngt sånt- skönt!
Seriöst det enda jag gjorde var att vattna blommorna ute som jag hade lovat mamma,
tittar på tv som sagt, suttit vid datan å lagat lite mat.
Annars ingenting !
Orkade inte hitta på ngt speciellt.
Snackade även med min älskling hela kvällen ! <3
Love him<3

Idag, måndag, åkte jag till körskolan på morgonen för att sedan
hinna hem och vara med Malin nga timmar.
Gick väl sådär på körskolan, men ah vad ska man göra lixom...
Malin kom sedan hit vid halv 4 någonting för att ha vårat lilla tjejsnack, haha.
Just när hon kom haglade regnet ner så vi väntade en stund innan vi gick upp till ica för att
panta alla mina burkar som jag hade glömt samt att jag skulle handla lite
till maten å till bakningen.
Mkt trevligt att träffa Malin igen! <3
Maten som jag gjorde idag var pastagratäng, riktigt gott för att bedömma mig själv, haha!
Lite mkt mat kanske eftersom de hade räckt till minst 2 pers till, :P
Just nu sitter man å tittar på "Lotta på Liseberg",
duger väl men hade hoppas på att de hade gott ngt roligare på tv, ngn bra film eller ngt sånt :o
Antingen blir de väl att kolla på Johan Falk, eller ladda ner ngn film...
Lite ensamt e de faktiskt att sitta hemma själv hela kvällarna,
men vad ska man göra...
På torsdag åker jag till Anton så jag klarar mig så bra fram till dess även om de e
riktigt ensamt om kvällarna!!
LÄNGTAR SOM F***N TILL TORSDAG KL.18.02 DÅ JAG KMR TILL FALKÖPING!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3


PS. min gratäng såg mkt godare ut, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0