Woohoo, nu vet jag hur alla som e fulla känner sig, haha rätt skön känsla ärligt talat !


I fredags tog min älskade Malin studenten :D
Tyvärr missade jag hennes utspring pga. jobb, men hade väldigt trevligt på mottagningen! :)
Kvällen blev bara bättre å bättre ju längre den gick.
Drog iväg till tåget för att åka in till Södertälje å festa lite,
riktigt kuuuuul!
Träffade Edith på The Strip (stället vi skulle till), som även hon tog studenten :)
Därefter kom Madde!
Helt amazing kväll!
Tyvärr såg man inte så mkt av Malin å Edith under kvällen utan jag hängde runt med Madde,
men det var minst lika kul ! :)
Vi dansade, drack å svettades som grisar (riktigt varmt där inne) haha !
Träffade även Niclas brorsa Martin å han kompis, ehm... Hampus?
Hade riktigt kul, trots att man vart full (för första gången) å gjorde lite saker man inte skulle ha gjort kanske...
Tack för bitchslapen då Malin tbw xD
haha vi går inte in på detaljer där inte!!!

Som sagt helt underbar kväll !!!!
<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0