En glad tjäj flera gånger om på samma dag !


Ledsen för dåligt uppdaterande,
Det har varit strul med bloggen :o
Men nu hoppas jag på att det ska fungera!

Min dag idag har varit väldigt bra :)
det började med att vi hade fotboll på idrotten imorse vid halv 10, dvs. sovmorgon ^^
Gick helt okej.
Därefter lunch och naturkunskap.
Gick mest igenom vad vi skulle ha till provet imorgon å nästa vecka.
Rätt lugnt.
Sen visades de att vi inte hade ngn småföretagande, utan skulle bara upp å ta närvaro.
Vi fick även veta våra provresultat.
MVG till mig  !!!!!! :D:D
I´m a happy girl right now!!!!
haha stolt tjej :D
 
Kom hem vid kvart över 2 tiden (istället för 4).
Då blev det abra att byta om till bikini och sätta sig ute i solstolen å steka!! :D
Älskar det här underbara vädret !
Har fått lite solbränna (A)
Nice till STUDENTEN :D
Drog sedan ner till Järna IP för att kolla på Järnas A-lag (herrar) tsm med fitt-Sofia :D
Riktigt bra match, det blev 4:e raka vinsten för Järna :D
De mötte tydligen Felix i min klass lag.
Kul å se när han spela :)
Just nu sitter jag här å tar de lugnt,
snart blir de å ringa sötnosen Anton (A)
Blir väl å prata hela kvällen, som igår (prata i över 2 tim om allt möjligt) :D
Fick även veta att de e 100% sökert att jag får åka ner till honom :D
E SÅ HIMLA GLAAAAAAAAD!!!!!
Längtar som fan!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0