Ibland går det inte riktigt som man hade tänkte sig...


Gårdagen var en väldigt lugn och avslappnande dag.
Kvällen blev inte så mkt mer livande.
Det blev först lite tv tittande med familjen ("Kvällen är din") och därefter
bllev det att vi tittade på film - Pearl Harbor
Snacka om att den filmen är BRAAA!!
Love it !
Sen senare på kvällen blev det prat med Anton :D <3

Idag Var dagen nästan precis som gårdagen, lugn och någorlunda avslappnande.
Det börjande med att jag fick sova till 10,
gick direkt upp å fixade i ordning mig till ytterligare studentkort
(men den här gången skulle vi åka iväg till Ytterjärna vid vattnet och ta lite kort).
Mina päron kom inte hem förrän vid 13 vilket gjorde så att det ble lite småstressigt.
Jag skulle nämnligen till Nykvarn å spela match lite senare (samling 14.45)
och skulle hinna äta ngt innan oxå.
Vi åkte iväg till vattnet och tog lite bilder.
Va lite pinsamt för det kom fram nga äldre par hela tiden å börja prata med oss å
berättade hur fin jag va osv ^^
Lite små gulligt tkr jag :)
ÅKte direkt hem och slängde i mig maten innan det var dags att köra till samlingen.
Matchen gick väl sådär...
3-3 mot Team ROSA (TROSA lag)
Det blev som en förlust för våran del men som en liten vinst för dem...
Suck!
Fick även bara stå halva matchen, eftersom Elisha oxå skulle få spela lite.
Inte nöjd med min insats, men vad ska man göra..

Sitter just nu å tar de lugnt vid datorn,
borde plugga till provet på tisdag men orkar inte :(
Vill bara att det ska ta slut...
längtar som fan till studenten!!
Ikväll blir de nog att ringa Anton igen, för att få prata av sig lite + komma på bättre tankar (A)
Vi hörs !

Puss å kram alla läsare <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0