Paniken bara stiger och stiger, kan den inte bara försvinna



PANIK PANIK PANIK X10 000 !!!!!
Asså jag kan verkligen ingenting av det jag egentligen ska kunna till provet imorgon :'(
Första- & andra världskriget....
Jag har bara läst på lite om första världskriget...
jävligt lyckat...
Ett stort lycka till imorgon Zandra -.-'
Jag mår illa,
så pass orolig och panikslagen e jag...
Jag fattar inte varför det ska vara så himla svårt att lära sig börja planera
och lägga upp sina studier rätt så att man slipper den här paniken...
Mina päron och lärare har tjatat om just rdet PLANERING
sen jag gick i åk.1 i grundskolan ...
Å nu går jag lixom sista året på gymnasiet å ska ta studenten i vår...
Lyckat !
Att jag inte har kunnat lärt mig...
Aja kan inte skylla på ngn annan än på mig själv...
Det får gå som det går,
jag orkar inte ...
Känns som om jag pluggar ihjäl mig,
det enda jag gör lixom...
Aja, antar att sånt e livet
eller har jag fel?

Nu blir det att sätta sig ner å plugga "Andra världskriget" så man slipper
se bokstäverna IG på provet när man får tillbaka det...
Fattar inte att allt pluggande tar en sån himla energi,
det e sanslöst, men orkar ju ingenting...
Aja vi får se när vi hörs..

Puss och kram!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0