I can´t believe it...

jag kan inte tro att det är sant...
för tredje dagen i rad så somnar jag på tåget till skolan å vaknar upp i Stockholm Södra (stationen innan jag ska kliva av) + att jag somnade på tåget hem i måndags :o
Asså jag förstår inte hur det kommer sig?!
Jag tycker att jag sover tillräckligt många timmar om natten, eller för det mesta..
De dagar jag sover fler timmar e jag fan tröttare än de jag bara sover nga få timmar (max 4) :s
Lite konstigt men ah de blir nog bättre så småning om ...
Hoppas jag för jag måste verkligen koncentrera mig på vad som sägs på lektionerna i skolan å INTE somna som det har varit nära ett antal ggr...
Inte likt mig..
Känner mig jävligt trött nu oxå å har knappt gjort ngt idag, fattar inte -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0