Trevlig kväll hos farmor å farfar


Igår va jag på kräftskiva hos farmor å farfar :)
Hade jätte trevligt å det var jätte gott!
Dock blev det lite långtråkigt i slutet tanke på att jag satt å pluggade...
Fick även ine ta ngt att dricka eftersom jag skulle vara chaffis till farmors syster å mina kusiners familj.
Men de e kul att vara de så klagar inte, men ngt hade man velat tagit när det är sånt här :P
Satt som sagt å pluggade hela dagen å hela tiden efter att vi hade ätit.
Kände mig helt tom när vi väl kom hem igårkväll.
Somnade nästan på en gång, runt 23.30 tiden,
väldigt tidigt för att vara mig på en lördagskväll, kan ha med allt pluggande å göra!
Somnade gott iaf med Anton i tankarna...

Han e så himla saknad!!!! <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0