Fredagen den 13:e??????


Snacka om att det har varit fredagen den 13:e för mig idag...
Började nästan redan igår om jag ska vara ärlig.
Paniken var så pass stor inför dagens första tenta på högskolan, att jag mådde illa...
Skulle upp 4.50 för att ta tåget 6.11, för att vara i skolan halv 8.
Skulle träffa Kajsa och Karianne för att gå igenom allting minst 1 gång innan det var dags för tentan.
På något sätt så TAPPADE JAG MIN ÄLSKADE MOBIL PÅ VÄGEN TILL BUSSEN ELLER PÅ T-BANAN på väg till skolan...
Fatta hur de känns??????!?!??!?!!? :o
Min älskling borttappad i storstaden någonstans...
Hur klantig å idiotisk kan man vara...
Hur fan kan man tappa mobilen bara så där...
Kan säga att alla såna här saker e typiskt mig å man e inte förvånad egentligen,
men HUR FAN LYCKAS MAN!!!!
Så nu har jag INGEN mobil å allting jag hade i mobilen e försvunnet :'(
Allting...
Alla urgulliga å värmande sms ifrån Anton e helt borta :'(
Varje gång jag läste dom, blev jag alldeles varm inombords å gråtfärdig...
Saknaden blir bara starkare å starkare, men ändå så kände jag att han verkligen fanns där för mig <3
Att han älskade mig för den jag e, å uppskattar mig för den jag e!
Fan va jag älskar å saknar dig Anton!!! :'(
Vill inget hellre än att du ska vara här!
Liggandes i din varma famn å känna dina andetag, dina hjärtslag å dina armar kring min midja
samtidigt som dina läppar lätt möter mina :(
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD vad du e saknad! :'( <3

Men iaf så hann man inte plugga speciellt mkt inför tentan eftersom tankarna om min borttappade mobil snurrade omkring i mitt huvud....
Provet gick väl helt okej trots allt.
Slutade vid 12 å åkte direkt till Södertälje för att börja jobba vid 14 på Stadium.
Hela dagen gick fel på jobbet, strul med kunderna, kassaapparaterna, när jag skulle plocka upp kassapåsarna gick kartongen sönder så att alla påsarna blev utspridda kring hela ytan bakom kassorna osv...
Hur fan lyckas man med allting som jag har lyckats vara med om idag..
Snacka om att det verkligen e fredagen den 13:e för mig idag...
STOR SUCK!!!

Tog sedan bilen hem (slutade senare än mamma) å satte mig direkt här vid datan.
Här kan det iaf inte gå fel, trodde jag...
Råkade Radera någonting på min data som jag inte skulle ha tagit bort enligt pappa -.-'
Kan den här dagen/kvällen blir värre ....
Kollade även på idol med mamma å pappa.
Snacka om att Alexander Bard e HELT FUCKING STÖRD!!!
Hur fan kan man vara så idiotisk som han e?!
Helt seriöst ! Han måste ha något fel i skallen! Aja har aldrig gillat honom å kmr aldrig att göra de heller!! -.-'
Snart blir de väl att kolla på ngn film med familjen å sedan lägga sig, e fett trött efter denna dag..
Kanske hörs lite senare, annars slänger jag in ngt inlägg imorgon innan jag drar till Mathias för att fixa mig inför "INSKRIVNINGSFESTEN" i skolan (ska sova där eftersom jag inte kmr komma hem på natten).
Kmr bli as nice å träffa hela klassen å nga andra högre klasser, äta 2 rättersmiddag med vin/öl/champagne eller vad det nu än blir! :D
På kvällen blir det sedan utgång!!
Kmr bli amazing !


Kommentarer
Postat av: fiaa

Hahahaha men gumman, fyfan vad illa! Hoppas allt är bra nu då ;) Men den där raderade saken som du inte skulle radera egentligen, varför kollar du inte i papperskorgen? den lär ju ligga där om du inte raderade allt ur papperskorgen också ;) pusss <3

2011-09-11 @ 22:29:32
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0