Snabbt inlägg - okej ibland



Igår vart de en lugn dag. Slutade vid 15.15 någonting, hängde med Maria för att hämta ut sin mobil som varit på lagning. Tog tåget med henne till Älvsjö för att sedan vänta på mitt tåg hem. Träffade Robin och Viktor från gymnasiet. Stod å pratade en stund innan vi tog sällskap till Östertälje. Där skiljdes vi åt, jag blev tvungen att vänta på södertälje hamn tåget medan de skulle ta bussen.
När jag väl kom hem satte jag mig framför tv´n och väntade på att Martin skulle höra av sig ifall de gick att vi kunde träffas eller inte. När klockan började närma sig halv 8 ringde jag å fick ett bekräftat svar att jag kunde komma till honom (efter att jag hade ätit) :)
Eftersom jag va hemma själv å kylskåpet i stort sätt va tomt så blev de att åka å käka pizza ;P
Kom hem till Martin å drog direkt upp på hans rum för att kolla film. Snacka om att han drev med mig som fan hela kvällen. Det visades att jag knappt hade sätt ngn av de filmer han hade (= svårt å välja film för de första), kände inte igen nga av skådespelarna/händelserna/låtarna eller någonting (=de va kända i alla kategorier) xD  haha så han frågade ut mig hela kvällen å de enda han gjorde va att svara för han visste redan mitt svar när jag kollade på honom å kastade kudden på honom xD
haha snacka om en grym kväll!!  Måste vi göra om snart! :D
Åkte därifrån närmare 24 tiden. Tur att man hade sovmorgon dagen efter (idag) ! ;P

Lugn dag idag! Kort skoldag å klockan bara rann iväg.
Kom hem för 30 min kanske, å ska dra till träningen om 25 min. Så de vart bara ett snabbt inlägg de här tanke på att jag inte satt vid datorn igår å kommer troligtvis inte sitta här ikväll heller ;p
Men ska ner å äta nu å sen åka till träning!

Ha de bra så hörs vi!
Puss å kram<3


Martin som sträcker upp armarna i luften ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0