Inte taggad för ytterligare en tenta... please blows me away


Igår (måndag) va ärligt en riktigt tråkig dag, både i skolan å sen hemma.
Inte så svårt å gissa vf, blev tvungen att plugga hela dagen, både i skolan och hemma.. -.-'
Hate, hate, hate, hate, hate!!!!
Tyvärr så blev det inte så jätte mycket pluggande trots allt, utan det blev mest film tittande med brorsan, som e sjuk. Rätt trevligt, men samtidigt så hade jag verkligen behövt plugga... Tentan e trots allt på torsdag... suck
Kommer aldrig klara tentan, alla i klassen känner så, vilken flopp om alla skulle misslyckas! Jag leker bara med tanken eftersom det kommer vara större delen av klassen som klarar tentan, så e de alltid xP
Blev tvungen att hoppa träningen pga. ja, mitt s.k. pluggande...
Inge bra!
Kunde heller inte sova på kvällen, vette fan vf...
Kankse för att jag saknar sällskap? Att ha ngn bredvid mig?
Det måste vara så... :(


Idag va det bara en frågestund i skolan, vilket man blev tvungen att gå på - så himla onödigt...
Men men vad hade man för val då...
Efter lunch hade jag, Gabriela och Karianne redovisning. Det gick väldigt bra, men kändes så himla onödigt ändå! Så j*vla tråkig lektion, eller ah självaste ämnet e inte det roligaste - FORSKNINGSMETODIK!!?!
Usch, de e ingen i klassen som e speciellt intresserad av de här.. Hahaha lyckade lektioner lixom.
Alla sitter antingen med mobilerna, datorerna, skriver/ritar eller håller på med annat under tiden läraren har genom gång - bra högskleklass, jag vet, men ni skulle oxå ha somnat om ni varit där^^!
Men men, åkte hem och satte mig faktiskt å pluggade lite, innan det var dags å äta middag.
Snart blir de väl å sätta sig med böckerna igen, innan det e dags för att sova!
Känns som om att jag behöver lägga mig tidigt ikväll även om jag e helt ledig imorgon! :D
Fett skönt!!!
Nä men nu får det räcka med bloggandet för tillfället! Nu måste de bli plugg + te drickande.
Ha de bra! :)
puss å kram




PS. I miss you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0