Vad har måndagar emot mig... ? :S

I feel like dying - Lil wayne

LOREEN - Sober



Precis som rubriken lyder "vad har måndagar emot mig?", så kan man ju undra...
Om det inte är den ena så är de det andra..
Förra veckan var det att det tog 4 tim att ta sig till skolan, då man satt fast mellan Tullinge och Tumba i över 1,5tim å därefter kom det aldrig några ersättningsbussar... Så 45min i skolan den dagen å sen klinik halv 1.
Idag gick man upp precis som vanligt (kl.5,30) och åkte hemifrån strax innan halv 7. Tog tåget 6.54 ifrån Hamn. Inga konstigheter med de. Pappa frågade på vägen in i bilen om jag hade fått ngt svar ifrån scania på mailen, vilket jag sa att jag inte hade fått igår när jag kolla, så jag beslöt mig att kolla mailen nu på vägen upp till skolan när jag ändå inte hade så mkt annat å göra. tror ni då inte att det senaste mailet va från skolan - "Medicinsk pyskologi inställd idag pga. sjukdom". Det hade skickats kl.6.57 :o Seriöst, jag hade gått upp i onödan å kommit halvvägs till skolan när man ser detta.... jätte kul, vad ska jag göra i skolan ändå fram till halv 1 då det är klinik..? Samma skit denna måndag oxå... Vad har måndagar emot mig... ?
SNacka om väldigt irriterande... Det här är nackdelen att bo långt ifrån skolan/jobbet eller vad det än nu är man ska till varje morgon - man hinner lixom inte hem igen innan man ska åka tillbaka till Odenplan i Sthlm... Önska ärligt att man bodde i närheten av stan i dessa situationer...
STOOOOOOOOR SUCK!!!!

Det blir väl precis som i torsdags då man satt här vid datorn hela dagen (så att man blir dum i huvudet och helt jävla seg) innan det är dags att dra till kliniken. Har iofs tid att skriva rent reste av mina anteckningar, men ändå, hade hellre legat hemma i min värma säng å fått sovmorgon till halv 10 åtminstonde... :/
jaja finns inte så mycket att göra åt saken just för tillfället, eller huvudtaget idag - abra å gilla läget lixom även om de e skit irriterande -.-'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0