GRYYYYYYYMT BRA TJEEEEEEEEEEEEEEEEJER!!!


Då har man precis kommit hem från en av de tuffaste träningarna vi haft på länge.
Iofs körde vi BARA fys och kondition från kl.18.20-20.00, så klart att de va jobbigt.
Riktigt bra jobbat tjejer!
Detta kommer bli en grym säsong för oss alla!
För min egen insats så e jag väldigt förvånad att jag har sprungit å orkat så pass mkt denna vecka tanke på att jag inte har varit på de bästa humöret överlag.
Först fys/konditionsträning i måndags,
sen löpning i 11km igår,
å sen idag både fys och kondition = Ritkigt bra jobbat!
+ att jag ska köra fys/kondition imorgon med våran fystränare eftersom jag inte kan köra fotboll med min gipsade tumme. Den e väldigt populär just nu för tillfället...
Kommer känna mig stolt efter denna veckas träning!

Nu blir de å hoppa in i duschen å därefter öppna pluggböckerna!
Imorgon blir de å dra till kliniken å redovisa sitt patientfall å därefter åka hem å fortsätta plugga, innan de e dags för träning.
Ha de så bra!
Puss å kram på er alla läsare <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0