Våren e kommen på riktigt nu, när man kan sitta ute i bikini å sola!



En snabb uppdatering från igår:
När jag kom ner till Järna IP, träffade jag Edith direkt, hon å hennes mamma stod nämnligen å pratade med min morsa. Stod å pratade en stund innan Mickis kom fram springande till mig :) GUD VAD JAG HAR SAKNAT HENNE!!!! Måste fan ta å träffas snart (+ ut å springa igen) <3
Träffade även Sandra, Sara å Mattias Roots, å nga andra :)  Drog sedan hem till farmor å farfar å åt räkor och hade det allmänt trevligt. Drog sedan ner till deras källare för att kolla på ings matchen från i söndags, som farfar hade spelat in... Synd att de inte hade blivit bättre resultat på inspelningen..
Åkte sedan hem å sov vid 2 tiden eller ngt sånt.
Vaknade av att mobilen ringde halv 3 någonting. Gissa vem- MARTIN! :)
Han undra vad jag gjorde å lite allmänt sånt, å undrade om jag va på IP, vilket jag inte direkt va :P Låg å pratade en stund innan vi sa godnatt å han bad om ursäkt att han ringde å väckte mig (gjorde ingenting) :)
Somnade om direkt sen med honom i tankarna<3

Pappa kom upp å väckte mig vid 9.30 tiden någonting med en puss på kinden - som han alltid gör :)
Gick upp för att äta lite frukost för att sedan lägga mig ute i sollstolen och njuta av det vackra vädret samtidigt som jag blev tvungen att plugga mikrobiologi inför tentan imorgon. Snacka om tråkigt, men vad ska man göra. Känns lite som om att de får gå som det går, men vill inget hellre än att slippa omtentan i höst. Voore grymt skönt å klara denna oxå! :)
Somnade till och från i solstolen å de märktes, hehe. E rätt rosa på bröstkorgen å mellan brösten, där man slarvar med att smörja in sig xP men men enligt pappa har jag iaf fått färg i ansiktet å på armarna så de e jag glad över :)
Blev även en tur till Burger King i Järna för att köpa lite lunch. Pappa orkade inte laga ngt så han bjöd på BK.
Nu sitter jag inne i mitt rum å slänger in detta inlägg samtidigt som musiken ekar i bakgrunden. Blir att fortsätta plugga alldeles strax, efter att man har fått tillbaka lite ork.

Ha det så bra så länge så slänger jag in ett inlägg lite senare :)
Puss hej <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0