I have to do this, I really have to


Idag lär det inte bli så jätte mycket gjort om jag ska vara ärlig.
Ledig ifrån skolan pga. tenta på fredag. En tenta jag inte alls e redo för.
Ska jag vara ärlig så undrar jag om jag ärligt talat har valt rätt yrke...
Jag älskar att ta hand om mina egna patienter och hjälpa dom, men jag har
inte samma motivation som jag hade i början...
Allting känns då himla jobbigt å segt just nu, ingenting känns som det en gång brukade göra...
Är det för att jag har valt helt fel, eller att jag bara e inne i en sån period just nu?
Jag vet inte... Hoppas verkligen att jag hittar tillbaka till motivationen för jag vill verkligen det här!

Nä men nu måste jag sluta vara så negativ!
I CAN DO IT!!!!
I CAN, I CAN, I CAN!!!!!
Gäller bara att jaag kan slå in det i mitt eget fucking huvud...

Idag har jag iaf ringt sjukhuset å bett om ett läkarintyg, eftersom skolan behöver ha det så att de inte drar in mitt studeibidrag. Tydligen räcker det med min journal på tummen, vilket är bra.
Har även tillbringat en tid framför tv:n och datorn, men även suttit lite med pluggandet. Känner mig lite duktig, men ändå inte tillräckligt för att jag ska känna mig nöjd. Fattar inte hur jag ska lära mig allting, när jag inte ens har orken att öppna böckerna...
Jag måste börja ta tag i det här nu! För de e någonting jag vill och betalar för...
Att jag inte kan slå in det i mitt s.k. huvud...
Nu blir de å ta fram böckerna igen för att sedan dra iväg på fysträning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0