Ha det så bra så hörs vi !


Då sitter man fortfarande kvar i skolans data sal å "pluggar"...
I självaste verket sitter jag å fixar så att jag får tillbaka de flesta av mina gamla FB vänner men de kommer ta en evighet tanke på att jag hade över 800 st... Just nu har jag endast 140st...
Så om ngn av er läser detta å inte fått ngn vänförfrågan än så får ni gärna lägga till mig föratt underlätta mitt arbete lite! :) (A)
 
Idag har det väl inte hänt så jätte mycket egentligen bortsett från FB å hotmail.
Började skolan vid 8.30 som vanligt å har abra haft i stort sett eget arbete sen dess.
Blir väl å ta bussen till kliniken nu för att ha patientfalls redovisning och ta emot 3 patienter.
Kommer vara hur död som helst när jag kommer hem vid 21.15 någonting.
Längtar efter sängen!!!! <3
 
Puss å kram <3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0