varför just nu..?

Resten av veckan har i stort sätt bara sätt ut så att jag har gått i skolan, varit på kliniken å tränat varje dag. En helt vanlig dag på skolan helt enkelt ;p det har både varit teoretiska lektionerna och praktiska. Jag kan erkänna att de e jäkligt man inte vet om son egen kropp å hur den fungerar! Väldigt intressant må jag säga :)

Det som känns mindre bra e att jag måste göra om de tentor jag skrev i somras... känns förjävligt för jag orkar verkligen inte!!!!
Känns som om att jag kan de men att jag inte kan prestera när de e dags... Hate myself for that !!!!

Träningarna denna vecka har gått bättre än de senaste veckorna å de känns återigen att jag har kommit igång å hamnat rätt i träningen igen :) love to feel the feeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0