De 2 första skoldagarna avklarade!!!!

Igår va första skoldagen för denna termin. Känns riktigt konstigt att vara tillbaka i skolbänken på riktigt igen efter ett sommarlov som bara har bestått av jobb i stort sätt å en underbar Kreta resa med älsklingen.. Man undrar ju vart lovet har tagit vägen, men tror dock att alla som börjar skolan oavsett om de va igår eller när det nu än är så kommer de tycka samma sak! Men iaf. jag skulle ha tränat på morgonen innan skolan men kände att jag ville sova ut ordentligt även om jag bara hade en lektion (12.30-15-45). Va riktigt kul å träffa alla klasskamrater igen! Känns som om att de va igår man träffa dom, men ändå inte tanke på att allas munnar gick konstant haha. Snacka om kul! Dagen gick rätt fort ändå. Åkte till Sundbyberg där jag träffade älsklingen, Bonnie å Mika. Vi skulle nämnligen till Friends arena för att kolla på AIK- Åtvidarberg matchen. Satte oss ner å prata, skratta å käkade innan vi drog till arenan. Måste säga att de e grymt kul å kolla på match med dom, även om jag inte riktigt e en AIK´are som de andra ;) Blev tillslut vinst med 3-2 på övertid! Sa hejdå till Bonnie å tog tåget hem. Jag å Micke packade träningskläderna när vi kom hem innan vi kröp ner i sängen å myste en stund innan vi båda somnade <3
Idag blev de att man pallade sig upp för att träna med min kära mor. Va rätt segt tanke på att man inte har tränat varken fotboll, basket eller gymmat på säkert 3 mån... Men hoppas på att komma igång så snart som möjligt igen! Minst 2 ggr till denna vecka har jag bestämt - får hoppas på att jag håller de haha!! Drog till skolan för att gå på första riktiga föreläsningen om reumatiologi (om leder å ledsjukdomar för att förenkla de lite). Va rätt intressant faktiskt å hade en väldigt bra lärare. Blev sedan hämtad av min kära svärfar i skolan för att han skulle hänga med mig hem för att få massage en timme. Han hade räknat med att älsklingen skulle hinna hem innan han åkte men så vart de inte tanke på att Micke skulle stanna kvar i Tälje å träna innan han åkte hem. Så här sitter jag å väntar på att älsklingen ska komma hem om ca. 30 min, då jag ska ha maten klar eller iaf påbörjad :) Bjuds på pasta å currysås med räkor å sallad! Grymt länge sen jag gjorde de. Ikväll blir de nog att bara ta de lugnt å förbereda sig inför första klinikpasset imorgon och äntligen få ta emot egna patienter igen :D Längtar! Nä men nu måste jag börja förbereda maten så vi hörs :) Puss å kram på er alla trogna läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0