Barn kan alltid få en att le<3

Som jag nämnde i förra inlägget så hade jag inga patienter inbokade, vilket är rätt skönt tanke på att jag e så trött å har svårt att koncentrera mig, men samtidigt går tiden desto långsammare eftersom man inte har något att göra = både en för - & nackdel... Passade då på å be en i klassen om massage för att lindra min rygg smärta som börjar bli lidande pga att magen växer samt att jag har haft ont i den tidigare- underlättade verkligen med massage :)

På vägen hem när jag satt på tåget så kunde jag inte göra något annat än att le och känna mig lycklig. Det va nämligen så att framför mig satt det en mamma och en kille på max 3-4 år. Jag märkte att han satt och kollade på min mage i smyg men självklart så sa jag ingenting. Plötsligt så röck killen i mammans arm samtidigt som han peka försiktigt på min mage och säger "Mamma! Mamma! Magen rör på sig!!!"
Mamman tittade på mig med ursäktande blick samtidigt som hon log och sa till honom "Det är för att hon har en liten bebis i magen".
Jag må säga att barn är bra underbara!!!!!!!!!!!!!! Haha :D

Jag kände hela tiden att knodden sparkade inne i magen, och att det va rejäla sparkar, men eftersom det är så naturligt för mig tänkte jag inte så mycket på de & att jag hade jackan uppknäppt så att man såg magen.
Längtar såååå himla mycket efter min lilla guldklimp♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0