Julshopping med brudarna!

Träffa Malin, Emma, Emma, Edith och Sara på stan idag :) Mycket trevligt och en hel del prat och skratt. Märks att vi ej har träffats alla på ett bra tag. Möttes upp vid stationen och begav oss till centrum för att julshoppa lite innan vi satte oss på Cesars´s för att luncha. Tyvärr så hittade jag inte det jag sökte (julklapp till Emil ff.a) medan de andra hittade det mesta + grejer till sig själva. Blev även att man sprang på hur många som helst som man kände & som gratulerade till graviditeten. Mina otroligt underbara tjejer ville hela tiden känna knoddens sparkar, vilket måste ha sätt lite kul ut när alla står å tar/klämmer på magen haha. Edith såg efter ett tag att magen rörde på sig medan de andra gjorde allt för att få känna. När klockan närmade sig halv 4 tog Malin, Emma och Edith tåget hem, medan vi andra fortsatte en kort sväng på stan. Emma och Sara kände tillslut sparkarna när de andra hade åkt ;) Tack för en underbar dag med de bästa <3 (Rätt så gamla bilder på oss)
Sitter nu hemma i soffan och gör absolut ingenting. Min kära sambo är inte så värst social utan sitter och gibbar med stream (online på nätet så att andra ser honom spela) samt att brorsan ligger å vilar. Blir väl att underhålla sig med "Femtio nyanser av mörker" en stund ^^ Får se om vi hörs senare ikväll- annars hörs vi när vi hörs helt enkelt ;) Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag! Puss å kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0