3 saker att se fram emot denna vecka

* Kräftskiva
På lördag är hela familjen bjuda till ett par bekanta till min faster å hennes familj + mina föräldrar. Den årliga kräftskivan. Första året vi va där så va Theo bara 6mån å sov hela kvällen. Förra året så tackade jag faktiskt nej till den då jag har för mig att vi hade andra planer men som blir avbokat samma dag. Lite sent då å säga att man kan komma ändå kan jag tycka. Älsklingen däremot fråga när kräftskivan skulle vara, då han tyckte de trevligt första gången☺ Hoppas att det blir lika lyckat denna gång trots att man har en iller till son detta år haha.
 
* Inskolningen
Minns Theos första inskolning för 1.5 år sedan knappt. Det va inga bekymmer alls vilket vi tyckte va lite jobbigt. De gick lixom lite väl lätt... Theo vinkade hejdå och satte sig med de andra barnen direkt. HALLÅ!!  Skönt att allt gick bra å inget skrik å gråt efter mamma, men lite sånt hade man på ett sätt hoppats på haha. Så inskolningen varade i 3dagar av 14 möjliga👍
Denna gång hoppas vi dock att det inte blir något skrik eller gråt utan att de går lika bra. Jag kommer vara med mellan kl.9-11 de första 3 dagarna för att se men ska ej sitta där Theo sitter. Utan mer bara som ett stöd så han inte känner sig bortlämnad å utstött nu när han inte har några vänner som han känner. För hoppningsvis så går det lika snabbt denna gång så han kan gå iaf en halv dag redan på fredag. Tur att älsklingen är väldigt flexibel på fredag om de skulle vara några bekymmer ☺
 
* Träningen
Denna vecka blir det inte lika många pass som förra, men har lyckats klämma in 2 st på gymmet än så länge. Imorgon blir det först lite cirkelträning hemma med mamma med sin egna kroppsvikt å halv 7 blir de 30min spinning + promenad hem på ca 40min👍
På torsdag är det tänkt att dra ner en stund runt 18 tiden då älsklingen kommit hem å fullheten avtagit. Brukar vara fullt mellan kl.16-17 då alla slutar jobba, spec nu när de flesta semestrar är slut. Kanske kan klämma in ett träningspass i helgen också men de beror lite på om svärmor skulle komma eller ej ☺
Grymt skönt att vara igång iaf💪 Denna gång ska jag lyckas gå ner å hålla min vikt👍
 
Träning+ kost e nummer ett för ett hälsosammare liv 
Trots alla motgångar så hittar jag alltid tillbaka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0