Dag 2 av 5

Blev sängdags kl.22 igår då Theo vakna vid 21 å vägra somna om. Älsklingen kröp först ner med honom då han själv kände för en tidig kväll. Men Theo kröp ur vår säng å vägra lyssna på pappa å gick ut till mig å små grät lite "mamma sova me theo, inte pappa". Gullunge😍 Han saknade tydligen mig under hela dagen då han e van att ha oss båda hemma när han ska sova, nu när jag för de mesta jobbar till kl.19 så blir de pappa som lägger honom. De va bara för mig att packa ihop datan å de jag höll på med å göra mig i ordning för sängen.
Tror att både jag å älsklingen hann somna innan skrutten somna.
 
I morse så skicka jag iväg älsklingen vid 6 tiden & gick själv upp 20min senare. Smög upp för att inte väcka Theo. Gjorde mig i ordning å börja med frukosten. Då hörde man ett tassande å en tyst röst "mamma? Pappa?". Då hade ju skrutten vaknat å trott att han va själv eftersom ingen låg kvar i sängen. Satte honom på toaletten å vänta tills mormor skulle komma. Hon skulle nämnligen lämna sitt barnbarn på dagis kl.9 så vi slapp ta ut föräldradag för att lämna honom, när hon ändå inte börja förrän 12. Väldigt snällt👍
Väl på jobbet så gick timmarna JÄTTE långsamt!!! Va en väldigt lugn dag. 2 tim övertid idag. Hem å sova nästan direkt eftersom jag börjar jobba 7.30 imorgon igen👍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0