Pina sig gymmet för pass 1 av 3

Hej, hoppas att ni mår bra å har haft en bra natt.
Det kan varken jag å älsklingen säga att vi har haft.. Theo vakna till precis innam vi skulle krypa till kojs vilket ledde till att han fick sova mellan oss då vi va dödströtta.. Han va som vanligt en propeller i sängen, men de kändes nästan lite värre denna natt då han samtidigt hade mardrömmar (verkade de som). Vi vakna till å från hela natten å va ännu tröttare när vi skulle upp kl.6 respektive kl.7.50... Älsklingen till å med några min försent bara för att han somna om efter alarmet (börjar halv 7).
Lämnade Theo på dagis till kl.9 å gick till mammas jobbarkompis för att plocka lite plommon från deras träd. Vart nästan en halv Ica kasse tillslut haha. De e ju så gott👍
Till frukost blev de havregryns gröt med mandelmjölk å jordgubbssylt, stekt ägg, omega3 tabletter å kosttillskotts tabletter samt en booster dryck (inte så jätte god men hjälper till med förbränningen). Snart blir de å pina sig ner till gymmet för dagens första träningspass av 3. Säger pina just för att jag har sån träningsvärk sen i söndags då de va bodypumpen haha😂
 
Dagens pass :
1. Bodycombat 55min
2. Spinning 30min
3. Core 30min
 
Känns grymt skönt å vara igång💪👍 Hoppas även att resultaten börjar titta fram igen!
Plommon
Frukost
Tränings redo💪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0