Misslyckat bak...

Lugn morgon för mig å skrutten. Låg kvar i sängen ftam till halv 9. Käkade frukost å gjorde oss i ordning för dagis. Theo öppnade dagens paket. Va en liten Bamse bok (pixi?) & han som älskar Bamse blev överlycklig. Han sa direkt att pappa skulle läsa den innan läggdags ikväll😍
Begav oss till dagis innan jag sedan skulle hem å baka lite inför jul. Hade tänkt mig knäck å lussekatter. Allt gick super bra... trodde jag. När allt va klart å hade stelnat/svalnat visades de att knäcken va stenhårda (tycker att kulprovet va perfekt men visades va några sekunder för länge) & lussekatterna vart antingen torra eller för degiga😣
De va första gången jag gjorde dessa helt själv då jag alltid har julbakat tillsammans med mamma, å jag måste erkänna att de blir alltid bättre i hennes sällskap haha😂 Har turen att hon kommer å bakar med mig på tisdag då vi båda e lediga. Blev att jag slängde lussekatterna men behöll knäcken trots att de vart lite för hårda. 
Käkade lite lunch å begav mig sedan till bussen för kvälls jobb. Förhoppningsvis så sover skrutten i sin säng när jag kommer hem så man får lite tid med älsklingen innan sängen kallar.
 
Trevlig fredag allihopa 😍
 
Överlycklig😍
Gårdagens bil å dagens bok👍
Lussekatterna jäser
Knäcken kokar för fullt
Check✔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0