En av mina favorit bloggar

En av mina favoritbloggar som jag har följt i någon månad nu är denna:
 
http://gabriellajoss.me/
 
Gabriella är född 1995 och driver idag en av Sveriges största bloggar. Redan som 18- åring gifte hon sig med sitt livs kärlek och idag har de en underbar son som heter Jason på 3 månader. De flyttade precis hem till Umeå (där de från början är uppvuxna ifrån) från Göteborg för att komma närmare sin familj.
Vi får följa med Gabriella och hennes familj i deras vardag och deras äventyr, livet som nybliven mamma, shopping, inredning, kost och en hel del känslor och färgstarka inlägg.
Gabriella berättar ofta att hon motiveras av att inspirera och att bli inspirerad av allt som händer i hennes liv/omgivning.
 
Gå gärna in och besök hennes blogg om ni inte redan har gjort det. 
 
Det jag gillar med hennes blogg är att hon alltid skriver vad hon tycker och tänker. Hon är ärlig och delar med sig av hela hennes liv. Sättet som hon skriver på å och hur hon får med sina läsare i varje inlägg. Det är som om man själv är en del av hennes lilla familj. Hon bjuder in oss läsare och svarar på varje kommentar hon får in.
Trots sin unga ålder så har hon varit med om mycket fint i sitt liv. Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på vissa av hennes upplevelser och äventyr... Förhoppningsvis så får jag vara med om liknande upplevelser med min kärlek i framtiden!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0