Mitt C9 paket har nu anlänt

Glömde skriva att mitt C9 paket kom hem idag så imorgon börjar dessa 9 inte så jätte enkla, men förväntansfulla, dagarna! :D
 
Tog mått redan idag, då jag inte hinner göra det imorgon bitti.
Start måtten lyder alltså:
* Bröst: 91.4 cm
* Arm: 29.2 cm
* Midja: 75 cm
* Höft/rumpa: 99.5 cm
* Lår: 59 cm
* Vad: 35 cm
* Vikt: 67 kg (vägde mig igår morse)
 
Ser fram emot dessa 9 dagarna nu, full fokus på detta, träning och få en EXTRA kickstart till mitt stora mål- BEACH2016 (inga mål om fitness tävlingar utan mest för att bli starkare i mig själv och byta ut fettet på kroppen mot muskler)!!!!
 
Var tredje dag kommer det upp nya mått och förhoppningsvis så har det gett resultat!
Ska även försöka ta en före och en efter bild men den kommer inte upp ikväll. Kanske inte blir förrän efter dessa 9 dagar men ska försöka ta tag i det så ni själva får se utvecklingen.
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdags kväll så hörs vi :)
Puss å kram på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0