Godnatt

Döjobbigt va de å ta sig hem ikväll. Även om de bara tog 20-25 min så kommer mjölksyran direkt i benen. Från jobbet å hem så är det rak sträck innan en väldigt lång å brant backe, därefter går de neråt en bra bit men farten kan man inte ha med sig då jag korsar korsningar, rödljus å en del svängar. Sen e de i stort sätt bara uppåt från stan å hem (sista halvan av sträckan)😩 Snacka om att träningen måste komma igång igen!
Väl hemma blev de lite småprat med älsklingen å pussa Theo godnatt (låg helt utmattad i soffan å sov så sött). En varm dusch å därefter Arrow tittande med älsklingen. Kollade klart på sista avsnittet av säsong 3 på netflix. En serie jag varmt rekommenderar. Fartfylld serie genom hela säsongerna!
Finns tydligen en 4:a också. Någon som vet vart man kan hitta den säsongen? 😁
 
Nu blir de bingen så jag orkar upp för ytterligare ett 11.5timmars arbetspass imorgon.. Är inte så jätte taggad egentligen men de e bara å gilla läget haha. Jobbet måste skötas hur underbart de än e å ligga kvar i sängen med resten av familjen😉
 
Godnatt å sov så gott.
Vi hörs mer imorgon ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0