Träningskläder

Sitter å kollar runt lite på träningskläder, framför allt byxor då mina är helt utslitna & uttvättade i rumpan, men också generellt. Skulle verkligen behöva nya så jag slipper gå runt å känna att jag visar allt (böjer jag mig framåt så ser man mina trosor oavsett vad för typ av trosor jag har). Svarta tycker jag börjar bli lite småtråkiga men man ser lite smalare ut i de + att man kan matcha resten av plaggen betydligt lättare.
 
Nu när jag tittat runt då har jag hittat dessa från bubbleroom. Är det någon som vet hur kvalitén är? 😊
Hur snygga är inte dessa!?😍
 
 
Dessa är från sportamore (linnerna å trosorna också):
Hur är kvalitén på dessa? Någon som vet? 😊
 
 
 
 
 
Dessa trosor såg väldigt sköna ut 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0