Godmorgon...

... lördag! Idag har jag varit fru Broqvist i en vecka, och det känns fortfarande lika overkligt som förra veckan. Tror att de kommer ta ett tag innan allting känns "normalt" och framför allt lär de ta ett tag innan man vänjer sig med att skriva under med "Broqvist" och inte "Kjelledal". Kan ju erkänna att jag tittar på mitt finger flera gånger om dagen och blir lika rörd och lycklig nu som för en vecka sedan, när jag ser vigselringen på mitt finger. Är världens lyckligaste fru !❤💍
 
Vad händer annars idag då?
Ingenting speciellt som det ser ut nu, mer än att min kära pappa ska komma till oss för att hämta ljudsystemet och det gamla vitrinskåpet samt det gamla vardagsrumsbordet om det får plats på släpkärran. För övrigt så skulle älsklingens kusin Jocke kanske komma över antingen idag eller imorgon då han ändå va här i krokarna (bor i Umeå). Något jag måste göra e att lägga på två brev och hämta ut ett paket. Får ta dagen lite som den kommer och se vad vädret har att bjuda på.
Älskade killar ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0