Trött mamma

Blev inte många timmars sömn i natt av flera olika anledningar. Först va de mitt eget fel då jag va så inne i pusslandet igår att klockan hann bli 23.30 innan jag sa godnatt till älsklingen. Hann precis somna när älsklingen kröp ner vid 00.30 å fråga om jag va vaken. Han va på prat å myshumör. Väldigt mysigt även om de kanske va lite sent tanke på att jag skulle upp å jobba. Dock har jag märkt att jag aldrig tackar nej till mys oavsett om de "bara" handlar om kramar å pussar eller när på dygnet de e haha.
Sen på de så vakna Theo vid 01.15 å vägra somna om så älsklingen gjorde i ordning en vällingflaska å la sig inne hos honom för att jag skulle få sova. Jag vakna återigen vid 4 tiden å såg att det va tomt bredvid mig. Älsklingen hade somnat bredvid skrutten å de sov så sött i hans säng. Somna om till halv 7 å kände mig inte ett dugg utvilad.
Under tiden jag gjorde i ordning mig så kom två trötta killar in i badrummet. Theo hade vaknat å vägra somna om igen. De va bara att krypa ner i soffan för dom medan jag begav mig till jobbet.
 
4:e dagen utan blöja å napp! Har inte varit några bekymmer alls dessa dagar vilket e otroligt skönt😊
Lillen sparkar på där inne😍 Älskart!!
Kollegans hund 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0