GodkvĂ€ll fina ni🌾

Idag har vi haft en otroligt lugn lördag. Casper vakna Ä ville ha mat vid 8.30 tiden men somnade inte om denna gÄng utan lÄg bara Ä tittade runt. Runt 9 tiden sÄ vaknade Àlsklingen av att Casper la vÀrldens brakare i blöjan, haha. Godmorgon pappa! 
Vi kÀkade frukost allihopa och tog de lugnt i soffan. Jag Ä lillkillen hoppa in i duschen tillsammans dÄ han hade spytt ner oss bÄda. Vatten e nÄgot han verkligen gillar. Han skrek första gÄngen men dÀrefter sÄ har han bara tyckt att de varit skönt. Vi duscha ihop ca 15 min utan att han sa ett knyst, innan Àlsklingen fick fixa i ordning honom medan jag tvÀtta hÄret.
 
Runt 12.15 tiden begav vi oss först till mina förĂ€ldrar för att lĂ€mna en sĂ„g innan vi Ă„kte vidare till Gnesta för att hĂ€mta Theo. Det bjöds pĂ„ fika Ă„ trevligt sĂ€llskap samt lite bus. Innan vi Ă„kte hem mötte vi upp Hampus Ă„ Rickard i lekparken sĂ„ Theo fick leka av sig samt att de fick trĂ€ffa Casper för första gĂ„ngen. Mycket trevligt😊
Vi köpte med oss pizza hem till middag.
En trött Theo har legat i soffan hela kvÀllen Ä bara tittat pÄ tv, inte somnat men vilat. Inte ofta han sitter still sÄ lÀnge. Jag har suttit i vardagsrummet Ä pusslat hela kvÀllen medan Casper har legat Ä sovit bredvid i vaggan.
 
Nu kl.22.30 vakna lillskrutten Ă„ e vrĂ„lhungrig medan Theo vill sova sĂ„ kan de bli bĂ€ttre tajming. Nattar Theo samtidigt som Casper fĂ„r mat👌
Ska försöka lÀgga klart de sista av pusslet innan jag kryper till kojs. Beror pÄ va klockan blir Ä hur trött jag e.
 
Hoppas ni har haft en trevlig lördag😗
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0