Valborgsmässoafton

Godmorgon, hoppas ni har haft en bra natt! Min va väl sisådär.. Jag hade en väldigt tjurig sambo hela kvällen igår från att han kom hem tills han somna, å de va inte många ord vi sa till varann. Då blir även min sömn lidande tyvärr.. Han hade haft en rätt dålig dag på jobbet generellt + att jag hade skickat iväg honom att handla en torkvinda & en massa jord till pallkragarna som jag å mamma hade köpt under dagen... Hoppas att han e på bättre humör idag iallafall😊
 
Vår valborg i söndags vart väldigt lugn. Älsklingen fick sovmorgon, jag å skrutten myste som vanligt i soffan framför tv'n. Käkade frukost tillsammans. Theos feber hade försvunnit över natten å han va hur pugg som helst😊
Då Theos knatteskutts avslutning va inställd så passa vi på att åka till Mio å beställa nya soffan (ÄNTLIGEN!!) och åktr till elgiganten för att kolla på ny torktumlare. Blev att vi även beställde en ny som skulle komma inom någon dag bara👍 Skönt å få de gjort !
Resten av dagen njöt vi av 🌞-en å jag förberedde inför middagen. Skulle vara lite crazy å göra egna pannbiffar med fetaost i, egen gräddsås samt koka potatis till. Älsklingen blev väldigt förvånad då jag faktiskt aldrig har gjort de själv eller egna köttbullar vilket iofs inte e så avancerat haha. Blev även knäckebröd med ost på.
Blev hur smarrigt som helst å båda mina grabbar åt hur mycket som helst haha. Tur att de uppskattades😁
 
Blev ingen brasa för oss i år heller (Theo har inte fått uppleva sin första majbrasa än pga olika anledningar) då vi faktiskt glömde bort de helt (iaf jag). Vi hade de mysigt här hemma istället.
Hade en spelkväll. Theo valde både spel å pussel hela kvällen. Jätte nöjd å glad kille här hemma. Innan läggdags blev de lite mys framför tv'n. Älsklingen somnade i soffan redan vid 20 tiden då han hade ont i huvudet. Vi båda kröp till kojs vid 21.30 tiden😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0