Den lillasyster som jag aldrig fick

Idag fyller världens finaste å bästa gudmor/vän år!
Tack för att du e du!
Tack för att du finns här för oss både dag som natt, oavsett vad de e.
De kan gå dagar, veckor, månader utan att vi pratar, men trots de så vet vi vart vi har varann.
Jag e så lyckligt lottad att just DU ville ha äran att vara våra barns gudmor. De skulle aldrig någonsin kunna få någon bättre!
Vi har gått igen berg å djupa dalar tillsammans.
Vi kan varann utan å innantill.
Är så glad att vi fick den här kontakten under våra fotbolls år tillsammans, både i Järna SK och i New Mills/Nykvarn SK. Det va där allting startade å se vart de tog oss.
Jag har sagt de förut, å säger de igen: du är den lillasyster som jag aldrig fick!
Både jag, Theo å Casper älskar dig (Micke tycker också om dig😜) ❤️❤️❤️
6 år sedan🙈
Nyfödd Theo på BB 24/2-14❤️
Nyfödd Casper på BB, 18/5-17❤️

Kommentarer
Postat av: Mickis

Älskar er allihopa, min bästa extrafamilj ❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Zandra Kjelledal

2017-10-10 @ 14:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0