5 bra/uppskattande vs 5 sämre/störande egenskaper hos din partner

5 bra/yppskattande egenskaper hos min älskade man
* Han är VÄRLDENS finaste pappa till våra barn (!!!!!!!!) och man till mig <3
* Otroligt snäll, omtänksam, snygg och väldigt händig
* Stort och varmt hjärta
* Han känner mig både utan och innan till (vilket kan vara en liten nackdel också haha)
* Oavsett vad så finns han alltid vid min sida, stöttar mig i vått å torrt samt älskar mig för den jag är <3
 
 
5 sämre/störande egenskaper hos min älskade man
* Hans spel intresse (ps4) som tar upp all ledig tid och som bidrar till att våra myskvällar knappt finns(!!!!!!!) och de känns ibland som om att han fortfarande lever ett singelliv och inte ett familjeliv...
* Envis (nackdel då jag e minst lika envis haha)
* Han känner mig utan och innan till ;)
* Vid diskussioner/tjafs så går han oftast iväg istället för att lösa problemen, framför allt när de uppstår på kvällarna med lite alkohol inblandat (lägger sig då bredvid Theo i hans säng)
* Att han inte tänker på att ta egna intiativ när det gäller dom här småsakerna i vardagen (t.ex. plocka ur diskmaskinen när den är ren, efter dusch att han lämnar kvar handduken i sovrummet istället för att hänga tillbaka den i badrummet, smutskläderna ligger kvar på golvet istället för i tvättkorgen, att stoppa in tallriken å de i diskmaskinen efter måltid istället för att låta de stå kvar på bordet)
 
Självklart överväger de bra egenskaperna ;) men önska dock att hans spelintresse inte va så stort så vi kunde umgås mer som en familj/man å hustru om kvällarna... Han vet va jag tycker å tänker men ah vi får se om han inser att han måste dra ner lite på de..!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0