Äntligen fredag

Tänk att denna arbets vecka snart är slut och att det återigen är fredag. För vissa iaf. Jag har 2 nätter kvar av mina 14 dagar i sträck ned jobb, innan jag går på 2.5 dagars ledighet å de ska bli så skönt☺️
 
När detta inlägg publiceras så lär jag ligga å sova som en stock efter nattens jobb. Blir å sova några timmar innan jag blir upphämtad av pappa. Vi ska nämligen iväg å köpa mer sten till rabatt "muren" på baksidan så de blir klart☺️ Ni ska få se när de e färdigt. Kommer bli jätte bra tror jag!
Grabbarna har sovit hos mormor å morfar i natt då både jag å älsklingen har jobbat men nu på em så kommer skruttarna hem igen. Fullfart å en vardag som jag bara älskar 😍
 
Vad har ni för fredags och helgs planer? Dela gärna med er😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0