Godmorgon..

... söndag och slutet på denna vecka. Hoppas att ni har haft en underbar helg och att den avslutas på bästa sätt. Själv är man på g hem från nattpass nr 1 (detta inlägg är tidsinställt, så ni behöver inte vara oroliga att jag bloggar medan jag kör bil) och lär nog inte krypa till kojs direkt. Älsklingen ville nämligen ut å köra lite hoj på fm innan jag ska lägga mig vid 15 tiden inför nattpass nr 2. Har vi tur med vädret så kanske vi kan vara ute hela dagen så grabbarna kan springa av sig😊
 
Ha de så bra, så hörs vi. Håll utkik, de kommer komma upp iaf ett inlägg till under dagen. Kommer handla om en speciell händelse  som äger rum idag😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0