Ansökan...

... om ny förskoleplats är nu gjord till både Theo och Casper!
Vi håller tummarna för att de hamnar på samma förskola och på den vi valt som första alternativ i Nykvarn. Alla 3 alternativ är iofs nära till stationen sen när jag förhoppningsvis ska börja plugga till hösten, alla verkar vara superbra förskolor med bra pedagoger, uppläggen är i stort sätt detamma på alla tre och alla avdelningar har sina egna ingångar. Dock så kändes den ena lite mer rätt än de andra två. Så vi håller tummarna!!!!👍
 
Idag har vi annars bara tagit de väldigt lugnt. Sovmorgon till 9.30 tiden ca. Ätit frukost, myst, hängt upp en tvätt, busat, lekt ännu mer, ätit lunch och lite mellanmål. Ansökt om förskola som sagt å ska även ringa min arbetsgivare för att se om jag kan få börja jobba mina kvällstider fr.o.m april. Det kommer då bli 6 pass/mån, vilket skulle kännas väldigt skönt både för att få "komma bort lite från vardagen", grabbarna får mer kvalitets tid med sin pappa + att jag känner att jag får in lite extra ekonomiskt sätt nu under tiden jag är mammaledig. Mer än massage patienterna som jag har någon gång ibland. Håller tummarna även där att det går bra för arbetsgivaren och att 1 april blir ett bra datum att börja. Jag har redan förvarnat redan för 3 mån sedan att efter Mexico resan skulle jag kunna börja små jobba lite men att jag skulle höra av mig efter nyåret med mer exakta tider/möjligheter😃
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0