ÄNTLIGEN...

... så ska jag komma igång med träningen igen! Jag ska tillsammans med en kompis som heter Sofia börja med gruppass på gymmet. Imorgon börjas det med TABATA!! Någon som har kört de? Tyckte de såg grymt kul ut när jag sökte på de på youtube.
Ska bli grymt skönt att få komma hemifrån i ca 1,5-2 tim och bara vara jag samt göra något som jag ändå tycker är roligt. Samtidigt så får grabbarna tid med sin pappa. Vi ska försöka boka in oss på 2-3 pass/v, så gott de går.
Vi vill gärna köra tillsammans för att peppa varann. Aldrig lika kul å träna själv, å jag får inte samma motivation att dra till gymmet om jag ska träna själv. Nu håller vi tummarna att detta går som vi planerat! Att vi håller oss till träningen å att vi båda får upp motivationen.
Bjussar på en gamal bild när tränings motivationen va på topp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0