Sammanfattning om dagarna som varit del 2

I fredags, den 9:e feb skulle vi också ha tillbringat dagen på Tom Tits, men då Theo inte hade sin bästa dag (hela morgonen bestod av gnäll, tjat, sparkar, slag mot mig å va allmänt stöddigså kallade mig dum) så blev de inget. Inte svårare än så helt enkelt. Han ska inte tro att han kan få göra massa roliga saker om han beter sig så. Blev en lugn förmiddag inne istället.
Efter lunch så hade Theo blivit gladare å bett om ursäkt så då klädde vi på oss å promenerade till lekparken. Theo cyklade trots snön (hans vilja) å Casper somnade i vagnen ganska direkt. Theo va minst lika glad för de. Han sprang runt för fullt. Gungade, åkte linbana, åkte rutschkana, klättrade, gungade ännu mer. De va riktigt riktigt skönt ute med en stor sol på himlen, så vi tillbringade hela eftermiddagen i lekparken. Va inte hemma förrän närmare halv 5 någonting☀️
 
Vi fick besök av mina föräldrar å lillebror på kvällen, då älsklingen va i Borlänge med Jeppe för att köpa sin enduro. Vi käkade tacos, hade fredagsmys å mamma hjälpte mig att packa ner en del grejer från vitrinskåpet medan Theo å Casper myste/lekte med sin morfar å morbror. Jätte snällt verkligen! Älsklingen va inte hemma förrän 23 tiden någon gång å han klev innanför ytterdörren med ett STORT leende. Hojen va så fin tydligen! Efter lite prat med honom så kröp vi till kojs.
 
lördags va de först Smurfbasket på morgonen, sen hem å sätta på oss betydligt varmare kläder. Vi skulle nämligen åka iväg å kolla när älsklingen å Jeppe körde enduro på en crossbana. Älsklingen skulle premiär testar sin nya kärlek både på "banan" å i skogen (i spåren). Jag må erkänna att hojen va riktigt snygg, å älskling på med sin mondering gjorde inte synen sämre om jag säger så🙈
Va riktigt kul å se. Theo tyckte de va jätte häftigt men endast en stund, sen va de roligare å springa i spåren med Evelina haha. Theo fick åka med en sväng men självklart i väldigt lugnt tempo. "De va häftigt!!!" sa han flera gånger😊 Älsklingen körde in i ett träd, å vurpade några gånger men inte så att han gjorde sig illa (mer av trötthet å inte så hög fart). En sån träningsvärk som han fick direkt! 😅
Vi följde med grabbarna när de Skulle spola rent hojarna, innan vi åkte till systemet och affären. Jeppe å Evelina kom över på taco middag å mellomys på kvällen. Vi hade super trevligt! Blev inte så jätte sent för familjen denna lördag. Jag å älsklingen kollade på film direkt efter mello men kröp sen till kojs.
Hur snygg/sexig e inte min man på första bilden? 😍😍😍
 
I söndags va de dags för 5-års kalas för Olle. De hade bokat en idrottshall å tagit fram massa redskap å byggt en hinderbana i hela hallen. De va vääääldigt uppskattat för Theo, Casper å alla andra barn som va bjudna. Casper va väl mer intresserad av alla ballonger å smällde säkert 4st under de 2tim kalaset varade. Det bjöds på fika, presentöppning och fiskedamm🎂🎉🎈 Väl hemma blev de lugnt framför tv'n och middagsförberedelser. Theo fick 38.6 graders feber under kvällen så lite bokläsning å välling innan båda grabbarna somnade i mitt knä i soffan. Så mysigt!!!! ❤️❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0