24 år sedan...

... Sverige gick vidare till kvartsfinal i fotbolls VM. Det fick vi alla redan på igår efter att de va klart att Sverige hade slagit ut Schweiz i åttondelsfinalen med 1-0!!!!!!🇸🇪 Vilken grym insats av hela laget å ett stort glädje rus/jubel efter att Emil Forsbergs skott styrdes in av schweizisk mittback i mitten av andra halvlek!!!
 
Helt sjukt att vi, Sverige, har gott så här långt! Först vunnit gruppen å nu tagit oss till kvarten. Stolt över vårt svenska landslag! 🇸🇪
 
TYVÄRR så missar både jag å älsklingen kvarten som spelas på lördag kl. 16. Jag jobbar mellan 8-20 å älsklingen är och kör enduro tävling!!! Har jag tur så kanske jag kan se en del av matchen på jobbet men de kan jag inte räkna med, men hoppas 🤗
Om inte så hoppas vi självklart på vinst så vi får möjligheten att se semifinalen!!! ❤️ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0