Antagningsbeskedet...

... Till högskolan va igår. Å vet ni vad?
JAG. KOM. IN!! På mitt förstahandsval dessutom!!!! 😃😃 Så v. 33 (tror jag, måste dubbelkolla) kommer jag börja studera grundlärarutbildningen på Södertörns högskola! Jag ser verkligen fram emot att börja plugga och få en ordentlig utbildning. Ta examen å börja jobba med ett sånt yrke som jag verkligen tror/känner att de e rätt för mig! Få en fast ordentlig inkomst också för den delen! De vor e inte bara skönt för mig utan även för hela familjen! ❤️
 
Nu blir de å införskaffa en minidator/Ipad med tangentbord för att kunna skriva ner allt som säga på undervisningen, införskaffa de litteraturerna som jag kan i förväg, skaffa SJ kort osv. Blir väldigt mycket nu sista veckorna samtidigt som jag har ett jobb som ska skötas fram till dess. Några hektiska veckor blir de garanterat framöver men de blir betydligt lugnare på jobbfronten när studierna drar igång. Någon helg/dag i månaden kommer jag fortfarande jobba men prio 1 är studierna å familjen❤️❤️❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0