Dålig uppdatering

Nu har de fått drygt 1 v sen sista uppdateringen och jag ber om ursäkt för det. Jag har nämligen inte jobbat natt sen dess och under dagarna så har jag antingen jobbat eller umgåtts med min man. Både varit hemma och fixat å donat, men också tillbringat en heldag i Nyköping. Vi har även umgåtts med våra grannar å bara njutit av barmfriheten, även om saknaden å tomheten är/har varit extrem. Nästan så att man glömt bort hur livet va innan man fick barn. Vi har vid flera tillfällen bara suttit å funderat på vad vi ska hitta på. Och i slutändan så har vi ändå inte gjort något speciellt. Suttit hemma å haft film maraton mer eller mindre. De har varit så varmt å vindstilla att man knappt orkat vara ute. Borde inte klaga på värmen egentligen men som jag skrivit vid något tillfälle tidigare så behövs det komma rejäla regnskurar nu. Inte bara för att vi ska få en friskare luft utan också för all natur, blommor å alla bränder som nu härjar i landet. Det är så extremt torrt!! Hoppas verkligen att regnet kan titta förbi här snart, inte bara i 5 min utan flera kvällar och nätter.
 
I nästa inlägg kommer en liten mer utförlig sammanfattning (mest i bilder) om hur den senaste veckan har varit. Håll utkik😊
Hur fina är våra killar inte!? ❤️
Saknaden är enorm😭

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0