Fullspäckat med jobb

Från början skulle jag bara ha jobbat helgen å varit ledig resten, men nu så ser de lite annorlunda ut kan man ju lugnt säga.. . De närmsta 2 veckorna ser ut så här:
 
Mån- tis : kl. 22-7.30
Ons: kl.16-02 (4 tim övertid pga sjukpersonal) 
Tors: kl. 16-22
Fre: kl. 17-21 (eventuellt så börjar kl. 15)
Lör: kl. 8-20
Sön: kl. 8-20
Mån: kl. 7.30-15
Tis: (skulle ha jobbat kl. 15-22 men fick ledigt av privata skäl)
Ons: kl. 7.30-15
(eventuellt tors å fre kl. 7.30-15 båda dagarna, men de beror lite på hur vi ska göra med vår roadtrip, om den blir av eller inte och om kollegan är tillbaka).
 
Kommer känna mig grymt sliten efter dessa 2 veckor, men va gör man inte för kollegorna å föräldrarna. Vi är idag 5 st personal. Idag insjuknade nr 3.. Så vi är alltså bara 2 st som är frisk å ska täcka dag, kväll å natt pass.. Hur går de ihop då vi måste ha 11 tim sammanhängande "vila" mellan passen? Håller tummarna att en till iaf blir frisk så man får lite lugnare iaf..
 
Den som blir mest drabbad är förstås min älskade man, nu när jag jobbat så mycket. Grabbarna lider inte lika mycket då dom ser mig hela dagarna (förutom helgerna), då de mest har blivit kvälls å natt jobb sista tiden. Älsklingen däremot har åkt till jobbet innan jag vaknar, jobbar jag kväll så har min pappa slutat tidigare för att jag ska hinna till jobbet kl 15 å för de mesta sover älsklingen när jag kommer hem kl. 22. Jobbar jag natt så blir de hej å godnatt nästan direkt när han kommit innanför dörren då jag måste lägga mig för att sova några timmar innan jobbet kallar. Just nu finns de inte så mycket tid för oss två, men vi vet båda två vart vi har varann å att de här bara e en kort fas. De kommer bli betydligt mer tid för varann om jag börjar plugga i aug då tid för jobb inte finns i lika stor utsträckning som nu även om de ändå blir någon kväll då å då + helg.
Saknar oss men vet att de snart kommer finnas tid. Han stöttar mig i de här å säger själv att vi behöver ha pengarna nu innan mina studier, även om de blir några veckor till med ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0