Idag blir familjen hel igen❤️

Precis som rubriken lyder så blir familjen äntligen hel igen. Idag. Om några timmar. Det är nämligen så att GRABBARNA KOMMER HEM!! ❤️
Jag har inte fått träffa dom på 12 dagar å de känns verkligen! En enorm tomhet och en saknad som inte går att beskriva. Aldrig igen att dom ska vara ifrån oss så länge, speciellt inte nu när de e så pass små!
Det som ändå har räddat mig från att gå under av saknad är att jag jobbat så pass mycket som jag ändå har gjort och att min mamma har skickat både bilder å videos på våra älsklingar varje dag samt att Theo har ringt oss varje kväll å sagt godnatt, berättat vad dom har gjort under dagen å att han saknar/älskar oss😍❤️
 
Nu ser vi fram emot att få hem våra vildar å rå om dom extra mycket. Åka å bada, åka till lådbils landet och andra små äventyr. Bara vi fyra. Ska bli så mysigt❤️
 
Bildbomb som jag fått mig skickat från deras semester PÅ Öland med mormor, morfar å morbror Emil💕
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0