Min kärlek 27 år❤️

Stort grattis till min STORA kärlek som idag blir 27 år❤️
Det är femte året som jag får ha äran att få fira din dag tillsammans med dig och betydligt fler ska de bli.
 
Du blir inte bara äldre älskling, utan även snyggare, sexigare å en mer underbar kille/man i mina ögon för var dag som går!
Utan dig hade jag verkligen inte stått här idag. Inte varit den tjej jag nu har blivit. Jag hade inte varit två barns mamma i 24 års ålder, framför allt inte till just dom två söner som vi tillsammans har skapat å jag hade nog heller aldrig ingått i ett äktenskap vid 24 års ålder. Framför allt inte blivit en Broqvist'are å fått äran att få så fina människor i min omgivning❤️
Köpt en villa vid 25 års ålder fanns heller aldrig i tankarna innan jag träffa dig!
 
Vi har så många fina minnen ihop å ser fram emot en lång framtid tillsammans med dig älskling!!
JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA Å TUSEN GÅNGER OM!!!❤️ ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0