Mysiga dagar med familjen ❤️

I onsdags vaknade jag å älsklingen upp hemma hos hans syster å hennes familj. Vi umgicks å myste med dom hela dagen. Micke x2 gjorde klart altanen (blev riktigt bra), jag bebismyste massor med lilla Ebba under tiden Carro å Loke va förbi bauhaus. Därefter blev de en promenad till affären å lunchgrillning. Då de va 35 grader ute, svetten rann å de va en panikkänsla så drog vi alla till stranden för att svalka av oss i vattnet. Riktigt skönt å välbehövligt!! 😍
På em åkte vi hem för att vi skulle hinna äta middag innan vi skulle få hem våra söner. ÄNTLIGEN!!! Så fort dom klev ur bilen å kom in på tomten kom båda springandes emot oss med öppna armar, stora leenden å dom ropa "mamma" "pappa" . Theo sprang direkt till pappa å Casper kom till mig. När Casper slog armarna runt min hals så brast de för mig. Tårarna bara forsade. De bara fortsatte när vi bytte grabb med varann å Theo slog armarna runt min hals. Går inte å beskriva hur mycket jag hade saknat våra grabbar ❤️ ❤️  Bilderna å alla videon jag hade fått skickat till mig gjorde mycket under dessa 2 v men känslan att få hem grabbarna igen e obeskrivlig❤️❤️
Blev lek, mys å massa bus resten av kvällen. Sandlåda lek, Casper ville cykla på Theos balanscykel, hoppa studsmatta, kollade på lego film hela familjen och kröp till kojs i vår säng allihopa vid 22 tiden. Trångt och varmt men otroligt mysigt å vi skulle bara sova allihopa❤️
 
I torsdags blev de en lugn morgon hemma med grabbarna. Va så otroligt skönt å underbart att ha huset fullt igen. De e då jag känner mig komplett😍 vid 11 tiden packade vi ordning 2 väskor å begav oss till Yngern, ett badställe, mellan Nykvarn å Järna. Jätte mycket folk men gud så härligt de va med lite strand gäng, bad å bara vara hela familjen. Både Theo å Casper badade som aldrig förr, skrattade, plaskade runt, hoppa från bryggan å slängde sig i vattnet. Ett stort leende hade dom hela dagen😃
Hemma blev de lunch å mys i solen. Dock vart de alldeles för varmt så vi tog bilen till Sandtorpsbadet för kvällsdop. Hur skönt som helst å de blev lika mycket bad å plask som på dagen. Jätte fint va de också när solen speglade sig i vattnet😍
 
I fredags lämnade vi in Volvon för att byta framruta redan kl. 8. Därefter åkte vi till Hökmossbadet å vi va mer eller mindre först där. Då fick vi den plats vi ville ha så de va bra. Grabbarna gungade, badade å grävde i sanden. Tyvärr så märktes de att Casper inte hade sovit klart från natten så han va jätte trött redan vid 10 tiden å då hjälpte de inte ens att bada. Tur att han inte va så svårsövd iallafall. Passade på å sola lite medan Theo badade med sin pappa och innan vi skulle äta pastasalladen som jag gjorde dagen innan. Lite melon till efterrätt blev de också.
När Casper hade vaknat å käkat lite så blev de ännu mer gungande, badande, bus å glassätande innan vi åkte hem. Hämtade ut bilen å handlade lite. Jag packade ihop grabbarnas kläder då dom skulle till landet med sin pappa över helgen eftersom jag skulle jobba 3 nätter. Pussade å kramade mina älsklingar hejdå innan jag kröp till kojs. Även om jag kröp ner vid 4 så somnade jag inte förrän efter 5 tiden å alarmet ringde 3 tim senare. Även om jag va trött så gicjkck natten bra👍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0