Ta tag i mig själv å min hälsa

I söndags gjorde jag något som jag länge har tänkt  fram å tillbaka på, nämligen om jag ska våga ta steget eller inte. Jag har nämligen följt en tjej både på hennes Instagram och blogg, som jobbar med onlinecoaching angående träning, kost och hälsa, i kombination med studier och mammaledighet.
 
Då jag inte har tränat sen slutet av feb och känner att min kropp inte alls har samma ork å energi som då, så har tankarna kommit å gått angående att få en ny kickstart och hjälp på traven.
Samtidigt som jag har känt att jag inte har lust eller råd att lägga hur mycket som helst på en PT eller olika dieter så kände jag ändå att detta va ett bra å billigare alternativ (har så dålig disciplin för att försöka på egen hand). Hon tar nämligen endast 99kr/mån (en startavgift första mån på 299kr) och då fixar hon ett kostschema, tränings schema och en uppföljning varje vecka för att se hur allting går. Under tidens gång så gör hon förändringar i både tränings-och kost schemat om det skulle behövas.
 
Jag tror å hoppas verkligen att detta kan ge resultat! Jag har aldrig trivts med mig själv å hur jag ser ut kroppsmässigt (bortsett från graviditeten), men nu känner jag mig inte som mig själv. Jag känner att jag har gått upp i vikt. Jag känner att jag lagt ut mig några cm här å var. Jag vill kunna sätta på mig kläder å känna mig fin för min skull å inte utifrån andras ögon.
 
Tiden att åka iväg till gymmet är mer eller mindre uteslutet (både pga tiden, jobbet och att kortet går ut snart) så jag hoppas att Patricia kan ge mig bra hemma övningar som får upp min motivation samt att jag ska börja få mer koll på kosten. Tycker iofs att vi äter väldigt varierat och relativt nyttigt men de har också blivit massa småätande å sötsaker vilket är den stora boven i kombination att jag inte har rört på mig tillräckligt. Det ska bli en ändring på de nu! 
 
Hon heter förresten  patriciaklinteberg  på instagram
Och 
Hennes blogg är: https://nouw.com/patriciaklinteberg
 
Om det är någon mer som känner för en nystart och behöver en extra knuff! 😊
 
Vill få tillbaka motivationen och styrkan. Komma tillbaka till den tjej som är på dessa bilder! Hade f*n mer ork under Theos graviditet (tränade dagen innan förlossningen) än va jag har nu 1 år efter Caspers graviditet.. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0