Har du, vem, vilken, vad?

HAR DU…

folköl i kylen? Nej. 

något husdjur? Nej, men har haft kanin och katt tidigare. 

en favoritsötsak? Godis. 

puder på dig? Använder inget puder, har fondation istället. 

några framtidsplaner? Ja, få ordning i huset, studera å få en ordentlig utbildning, ut å resa med familjen. Bl.a.

några MVG:n? Ja hade 4 st på högstadiet och 14 st på gymnasiet. Vilka ämnen minns jag inte riktigt. 

något beroende? Min familj är mitt största beroende❤️

fikat idag? Ja om en isglass räknas som fika. 

nagellack? Jag äger ca 5 st men har naglarna sällan målade.

någon vän som bor i ett annat land? Nej. 

VEM…

avskyr du? Ingen jag kommer på. 

delar du mest minnen med? Min man, våra barn, familjen, vännerna. 

längtar du mest efter? Min man å våra söner❤️

stör du dig på? Falska människor som tror att dom är något. 

gosar du med? Våra söner å min man❤️

lagar mat: Jag för det mesta. Men mannen kan överraska ibland med att stå i köket. 

diskar? Diskmaskinen (och jag, om maskinen är igång och man vill få de rent i köket) 

VILKEN…

tidning läser du? Oj, minns inte när jag läste tidning senast. 

buss åker du oftast? Ingen sen vi flytta ut till Nykvarn. När vi bodde Södertälje åkte vi 751 mot Ritorp. 

dag fyller du år? Torsdag, 18 okt. 

årstid föredrar du? Sommaren🌞

stad är du uppväxt i? Södertälje

VAD…

gör du nu? Detta inlägg är tidsinställt, så just i denna stund är jag nog på väg in till Södertälje för att hämta ut Caspers 1 års foton. 

är bra med dig? Jag bryr mig om alla andra i första hand, snäll, hjälpsam. 

är dåligt med dig? Har för starka viljor ibland, envis. 

vill du arbeta med? Det jag ska studera till, lågstadiet lärare. 

är roligast just nu? Att se våra grabbar utvecklas å att de e sommar. 

har du på dig nu? Då inlägget som sagt är tidsinställt så kan jag tänka mig att jag har en kjol eller en tunika på mig, med ett linne å tjocktröja på mig. 

äger du för skor? Lite allt möjligt. Converse, högklackat, ballerina, gymnastikskor, flippflopp bl.a

har du för storlek i skor? 39-40

läser du för bok?  Ingen för tillfället

ska du göra nu? Hämta ut Caspers 1 års foton å sen mysa med grabbarna ❤️

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0